lang lang

» مشتریان ما » ال-آکوستیکس

مشتریان ما

ال-آکوستیکس

در کنار اختراع تکنولوژی منابع خطی WST® در سال 1992 و پوشش صدایی همه مناسبت های بزرگ از آن زمان، امروز نیز، سیستم های ال-آکوستیکس امضای صوتی خود را به تعداد متعددی از تجهیزات نصب شده در سالن های نمایش، مراکز گردهمایی ها، میادین ورزشی، اماکن زیارتی و عبادتی و پارک های تفریحی می دهند. در پی بکارگیری سری جدید سیستم های با منبع خطی K2 در مراسم بازینهای المپیک زمستانی 2014 در شهر سوچی در روسیه و با اشاره به سایر موارد دارای اعتبار و اهمیت بالا، گروه 250 نفری کارکنان شرکت L-GROUP® قصد دارند تا از همه کاربران خود در سراسر دنیا و عرضه کنندگان رسمی خود در 60 کشور جهان، بابت اعتماد و تعهدی که به ال-آکوستیکس نشان داده اند، قدردانی نمایند.

ال-آکوستیکس

درباره ما | بهترین صدا ...

 

... از یک منبع نشات می گیرد

در کنار اختراع تکنولوژی منابع خطی WST® در سال 1992 و پوشش صدایی همه مناسبت های بزرگ از آن زمان، امروز نیز، سیستم های ال-آکوستیکس امضای صوتی خود را به تعداد متعددی از تجهیزات نصب شده در سالن های نمایش، مراکز گردهمایی ها، میادین ورزشی، اماکن زیارتی و عبادتی و پارک های تفریحی می دهند. در پی بکارگیری سری جدید سیستم های با منبع خطی K2 در مراسم بازینهای المپیک زمستانی 2014 در شهر سوچی در روسیه و با اشاره به سایر موارد دارای اعتبار و اهمیت بالا، گروه 250 نفری کارکنان شرکت L-GROUP® قصد دارند تا از همه کاربران خود در سراسر دنیا و عرضه کنندگان رسمی خود در 60 کشور جهان، بابت اعتماد و تعهدی که به ال-آکوستیکس نشان داده اند، قدردانی نمایند.

 

 

 

ما اعتقاد داریم که این سرشناسی، نتیجه فلسفه ای است که 30 سال پیش بکار بسته شد – تلاش مداوم برای نوآوری – فلسفه ای که امروز نیز ادامه دارد، توسط تیمی که هدف آن فراهم آوردن ابزارهایی بر پایه منطق، نصب و کاربری بی درنگ، و ابزارهای قدرتمند با ارتباط حسی خوب و آسان، برای شما می باشد. از سال 1984، این برای ما یک الزام بوده است که عملکرد سیستم ها، از منبع قدرت گرفته تا غیره، باید بی عیب، قابل پیش بینی و تکرارپذیر بوده و مهمتر از همه برای سالهای بسیار، استمرار داشته باشند تا رضایت هرچه بیشتر مشتری حاصل گردد.

 

 

از آنجاییکه فرد شنونده مهمترین حلقه در زنجیره صدایی می باشد، رضایت او هدف اصلی تیم فنی ماست که در سوی دیگر این زنجیره در خدمت تهیه کنندگان و هنرمندان کار اجرا، که زیربنای موفقیت حرفه ای ما هستند، می باشند.

 

 

 

 

به همین علت است که فرای ارائه تنها محصولات، تلاش های خود را افزایش خواهیم داد تا مشاوره و آموزشهای ارائه شده به متخصصین را در قالب طیفی از خدمات مختلف که از سیستم عرضه جهانی ما تفکیک نشدنی است، بهبود بخشیم. خواه مشاور باشید یا واسطه، خواه مجری مراسم یا صاحب کار و خواه تکنیسین یا مهندس، ال-آکوستیکس خوشحال خواهد بود که شما را در پروژه های آینده خود همراهی کند.

 

درباره ما | نوآوری

 

نوآوری و بکارگیری روش علمی از ابتدا از اصول اولیه و اساسی شرکت ال-آکوستیکس بوده است. با اصالت ریشه دار در عرصه فیزیک و دانش آکوستیک بنیادی، این شرکت بیشتر به عنوان خالق آرایه های با منبع خطی امروزی شهرت دارد که آن نیز بخاطر انتشار مقاله تحقیقاتی اش در خصوص تکنولوژی تراش جبهه موج و سیستم افسانه ای V-DOSC می باشد.

 

 

 

ال-آکوستیکس با گذشت زمان، تحقیقات خود را به رشته های مهندسی سازه، الکترونیک قدرت، پردازش سیگنال و شبکه های دیجیتال گسترش داده است. این شرکت، ابزارهای شبیه سازی و مدل سازی داخلی خود را، خود توسعه داده و آزمایشاتی عملی را به اجرا در می آورد تا مدل های خود را ارزیابی و مورد مطالعه قرار دهد.

 

 

شرکت ال-آکوستیکس بطور مرتب، کارهای تحقیقاتی خود را منتشر کرده و به جامعه علمی عرضه می نماید. به عنوان یک تیم مهندسی محور، ال-آکوستیکس یک سازمان بسیار مورد احترام در صنعت تولیدات صوتی می باشد.

 

 

 

نقاط عطف در مسیر نوآوری

1984 : فیزیکدان دکتر Heil شرکت ال-آکوستیکس را تاسیس میکند.

1989 : اولین سیستم هم محور MTD115/LLC

1992 : تکنولوژی تراش جبهه موج (WST)

1994 : سیستم V-DOSC و شبکه

1995 : سیستم آرایه ای انحنای ثابت ARCS

1999 : سیستم منبع خطی ماجولار dV-DOSC

2004 : نرم افزار شبیه سازی SOUNDVISION

2005 : سیستم جهت گیری متغیر KUDO و K-LOUVER

2006 : هم محورهای با منبع قدرت مستقل مربوط به سری P

2007 : کنترولرهای تقویت شده، مدل SB28، سری KIVA/XT

2008 : برنامه آزمایشی K1/KUDO

2009 : ایجاد شبکه جدید اجاره و اشتراک گذاری Rental Network

2010 : مدل KARA، مدل SB18 (دریچه با مقاومت هوایی کم)، منشور شبکه یکپارچه کنندگان سیستمی System Integrator

2011 : نرم افزار LA NETWORK MANAGER نسخه 2.0

2011 : سیستم ARC II

2012 : سیستم های ARCS WIDE، ARCS FOCUS و مدل های SB18m، SB15m و 5XT

2013 : مدل K2

2013 : مدل های SB15m، 5XT و LA4X

2014 : K2: تکنولوژی PANFLEX™

 

 

 

درباره ما | زمینه های تحقیق و توسعه

 

دانش آکوستیکی بنیادی

  • ضوابط WST® برای طراحی و بکارگیری منبع خطی (مجله AES در سالهای 1992، 2001 و 2003)
  • الگوی دوقطبی توزیع یافته لبه (DED) برای کاهش پراکندگی صوتی محفظه
  • دریچه هوایی پیشرفته برای توان خروجی بیشتر، مقاومت هوایی بهتر و ارتعاشات زاید کمتر
  • تکنولوژی K-LOUVER® برای جهت گیری متغیر منبع خطی
  • تکنولوژی هدایت افقی PANFLEX™

 

 

 

طراحی و مهندسی

  • آزمایش و یافتن مواد جدید
  • آزمایش ارتعاش برای بهینه کردن طراحی محفظه
  • طراحیو مدل سازی سه بعدی با کمک کامپیوتر
  • تاییدیه تست مکانیکی و حمل

 

الکترونیک

  • منابع تغذیه کم مصرف دارای امکان اصلاح ضریب توان (PFC)
  • کنترولر تقویت شده کلاس D
  • مدارهای اختصاصی DSP
  • دستگاه های چند کاناله

 

پردازش سیگنال

  • طراحی آلگوریتم های اختصاصی
  • ابزارهای نرم افزاری Contour EQ و Array Morphing
  • محافظ دوگانه (حرارتی، حرکتی) پیچک صدا L-DRIVE
  • فیلترهای FIR
  • تنظیم کننده جبران ساز فرکانس های قابل جذب در هوا

 

نرم افزار کاربردی

  • مدل سازی مکانیکی و آکوستیکی سه بعدی
  • کنترل از راه دور و نظارت

 

 

مقالات منتشر شده

 

مدل دوقطبی توزیع یافته لبه (DED) برای اثرات پراکندگی صوتی محفظه

مجله AES، جلد 52، شماره 10 – اکتبر 2004

چکیده

در اینجا، یک مدل ساده پیشنهاد می شود؛ مدلی که اثرات پراکندگی صوتی لبه محفظه بر روی میدان صوتی منتشر شده را، برای اجزای بلندگوی با پرتاب مستقیم، زمانی که در داخل محفظه استقرار یافته اند، توضیح دهد. رویکرد پیشنهادی، بنام مدل دوقطبی توزیع یافته لبه (DED) نامگذاری شده چرا که آن بر مبنای روش تقریب سازی کیرشف (KA) که از دوقطبی های توزیع یافته استفاده می کند، پایه گذاری شده است؛ دوقطبی هایی که در این مورد، محورشان بر لبه بافل عمود بوده و به عنوان عاملین اصلی پراکندگی صوتی درنظر گرفته شده اند.

 

مدل DED ابتدا بر روی اندازه گیری های مربوط به یک بافل نازک مدور مورد آزمایش قرار گرفته و سپس بر روی اندازه گیری های یک بلندگوی دنیای واقعی که یک بافل مربعی شکل پهن دارد اعمال می شود. سطح فشار آکوستیکی رو به جلو و نیز کل دامنه زاویه دار، مورد بررسی قرار می گیرند و نتیجه اینکه، پیش بینی های مدل DED با اندازه گیری های تجربی، توافق خوبی نشان می دهد.

 

تکنولوژی تراش جبهه موج

ماهنامه AES، جلد 51، شماره 10 – اکتبر 2003

چکیده

در اینجا، رویکرد فرنل در فیزیک نور، در حوزه آکوستیک معرفی می گردد. نظریه فرنل رویکری موثر و آسان برای درک پدیده پیچیده تداخل ارائه نموده و اجازه تعیین و تعریف ضوابط و معیارهای لازم در کاربردهای تقویت صدا، برای اتصال موثر منابع صوتی مجزا و پوشش شنوندگان با ابعاد هندسی مشخص را می دهد. ضوابط استخراج شده، پایه و اساس آنچه را که ما تکنولوژی تراش جبهه موج می نامیم تشکیل می دهد.

 

تکنولوژی تراش جبهه موج

مقاله کنوانسیون AES شماره 5488

ارائه شده در صد و یازدهمین کنوانسیون AES در نیویورک، 2001

 

چکیده

ما در اینجا، نظریات فرنل در فیزیک نور را در حوزه آکوستیک معرفی می کنیم. نظریه فرنل رویکری موثر و آسان برای درک پدیده پیچیده تداخل ارائه نموده و در نتیجه راه را برای برقراری ضوابط و معیارهای لازم در کاربردهای تقویت صدا برای اتصال موثر منابع صوتی و پوشش شنوندگان با ابعاد هندسی مشخص، باز می نماید. ضوابط استخراج شده، پایه و اساس آنچه را که ما تکنولوژی تراش جبهه موج می نامیم تشکیل می دهد.

 

میدان صوتی منتشر شده از چندین منبع صوتی آرایه بندی شده

 

مقاله کنوانسیون AES شماره 3269

ارائه شده در نود و دومین کنوانسیون AES در وین، 1992

 

چکیده

چگونه می توان دریافت که آیا پیش بینی رفتار یک آرایه، زمانی که رفتار هر یک از عناصر تشکیل دهنده آن معلوم است، ممکن است یا غیرممکن؟

هدف ما توصیف میدان صوتی حاصل از یک آرایه، بگونه ای است که ما را قادر به تعیین و تعریف ضوابط و معیارهای «قابلیت آرایه بندی» سازد.

 

درباره ما | منشور حفظ محیط زیست

 

توسعه محصولات کاربرپسند سازگار با محیط زیست

از ابتدای تاسیس در سال 1984، ال-اکوستیکس با یک فلسفه تولید که در مقابل نیاز به نوسازی مداوم محصولات و مد های زودگذر مقاومت می کند، محصولات فوق العاده ای از نظر طول عمر و دفعات مصرف (20 سال یا بیشتر) تولید نموده است.

  • 30000 سیستم MTD در حال استفاده از سال 1987
  • 8000 سیستم V-DOSC در حال استفاده از سال 1992
  • 10000 سیستم ARCS در حال استفاده از سال 1995
  • 12000 سیستم dV-DOSC در حال استافده از سال 1998

از خیلی قبل یعنی 1992، ال-اکوستیکس شروع به ترویج شعار «کمتر بیشتر است» نمود و موج اقتصاد سبز را پیش بینی کرده، در این راستا، تکنولوژی منبع خطی WST خود را معرفی کرد که می رفت تا صنعت صدای حرفه ای را متحول کند. ال-اکوستیکس با معرفی سیستم به ثبت رسیده خود یعنی V-DOSC – که اولین سیستم آرایه ای با منبع خطی امروزی و بعبارتی اولین لیزر آکوستیکی می باشد – در مسیر راهکارهای سیستم های صوتی مدرن و رعایت کننده عوامل زیست محیطی، پیشقدم بود.

 

در سالهای بعد از معرفی V-DOSC، دیگر مشکل «دیوارهای صوتی» که قبل از سالهای دهه 90، مشکلی فراگیر در کنسرت ها بود، تقریبا بطور کامل از صحنه حذف شده بود، و علت آن این واقعیت است که بیشتر تولید کنندگان حالا دیگر الگوی آرایه های خطی ابداعی شرکت ال-اکوستیکس را بکار گرفته بودند. ال-اکوستیکس، امروز، علاوه بر طراحی آینده نگر محفظه های بلندگو، همچنین در زمینه توسعه و بکارگیری تکنولوژی های مدرن تقویت برای منابع تغذیه با راندمان بالا و تجهیزات کنترل سیستمی سطح بالا فعایت می نماید.

 

 

این تعهد به رعایت عوامل زیست محیطی، در طراحی محصولات ما، ناشی از مجموعه ای از ارزشها و اصول اخلاقی است که به وضوح در همه سطوح و حوزه های کاری این شرکت قابل رویت است:

  • بازیافت
  • تولید، انبار و مقاطعه کاری
  • حمل و نقل و بسته بندی کالا
  • اقدامات اجتماعی

 

درباره ما | گواهی ضمانت پشتیبانی

 

ضمانتنامه پشتیبانی ال-اکوستیکس

ال-اکوستیکس محصولات خود را در خصوص نقایص موجود در مواد اولیه یا مهارت بکار رفته در ساخت، ضمانت می نماید. مدت ضمانت ال-اکوستیکس پنج سال (*) از تاریخ اصلی خرید محصول می باشد. این ضمانتنامه، در طول مدت آن، قابل انتقال به شخص غیر می باشد. اما این انتقال به معنی تمدید دوره ضمانت فراتر از دوره پنج ساله اصلی ضمانتنامه از تاریخ اصلی خرید ذکر شده در فاکتور خرید ال-اکوستیکس نمی باشد.

 

 

 

 

پوشش های ضمانتنامه

ضمانتنامه ال-اکوستیکس تنها تعویض قطعات معیوب و یا تعمیر آنها را در صورت تشخیص ضروری بودن آن توسط مسئولین ال-اکوستیکس پوشش می دهد. ال-اکوستیکس مسئولیتی در قبال از کار افتادگی در حین تعمیر و یا هزینه های متحمل شده برای تعمیرات ندارد. مرجوع کردن محصولات، ابتدا می بایست در قالب دادخواست ضمانت توسط مسئولین ال-اکوستیکس به تایید برسد و هزینه های ارسال بار هوایی نیز به عهده فرستنده می باشد.

 

 

 

مواردی که مشمول ضمانتامه نمی شوند

ما با احترام به خریداران و صاحبان محصولات و تجهیزات ال-اکوستیکس، به آنها یادآور می شویم که در راستای رعایت مقررات ضمانتنامه، مواد می بایست همواره مطابق با شرایط تعیین شده توسط ال-اکوستیکس مورد استفاده و نگهداری قرار گیرند.

 

 

ضمانتنامه، موارد زیر را شامل نمی شود :

صدمه ناشی از استفاده نابجا و نصب ناصحیح یا نامناسب. این مسئله شامل صدمه به هر یک از قطعات، ناشی از تقویت نمودن بیش از حد و یا اتصال به منبع ولتاژ نادرست می باشد.

 

هر گونه صدمه ناشی از اتصال یا استفاده همراه با یک دستگاه پردازش سیگنال یا تقویت کننده ای که از شرایط تعیین شده تبعیت نمی کند و یا هر دستگاهی که از قبل، تاییدیه مکتوب ال-آکوستیکس را ندارد.

 

 

صدمه ناشی از سهل انگاری یا سوء استفاده. این مسئله شامل انداختن تصادفی، نفوذ آب، استقرار نامناسب یا قرارگرفتن در معرض دما یا رطوبت بالا می باشد.

 

چرخ های متصل به تجهیزات.

 

صدمات استهلاکی (ساییدگی و پارگی) ناشی از مصرف عادی.

 

 

موارد ابطال ضمانتنامه

اقدام برای تعمیر، تغییر یا تعویض قطعات، توسط شخص ثالثی که مشخصا مورد تایید ال-آکوستیکس نباشد، به معنی ابطال ضمانتنامه می باشد. ضمانتنامه باطل خواهد بود اگر معلوم شود که دستورات و مراحل لازم برای راه اندازی اولیه و بکارگیری محصول یا لوازم، دقیقا پیروی نشده و یا پایبندی به مراحل امنیتی، بطور کامل صورت نگرفته است.

 

 

 

ضمانتنامه باطل خواهد بود اگر معلوم شود که در هر زمان، قطعات یا لوازم جانبی ای که توسط تولید کننده، ساخته، عرضه و یا بصورت مکتوب تایید نشده است، در داخل و یا در اتصال با محصولات و تجهیزات بکارگرفته شده اند.

ضمانتنامه باطل خواهد بود اگر معلوم شود که پیروی از اصول پیشنهاد شده برای تعمیرات محصول، بطور کامل صورت نگرفته است.

 

 

لطفا، برای اطلاعات بیشتر با نماینده ال-آکوستیکس خود مشورت نمایید.

(*) ضمانت پنج ساله به محصولاتی تعلق می گیرند که بعد از اول ژانویه 2013 از ال-آکوستیکس خریداری شده اند.